Blog Archives - Habit

Zaposlimo: Strokovni sodelavec za upravljanje z nepremičninami (M/Ž)


Zahtevana izobrazbva:

– Gradbena ali druga tehnična stroka

– Prijavijo se lahko tudi kandidati z nedokončano izobrazbo

– Delo je primerno tudi za osebe z invalidnostjo

Opis del in nalog:

– poznavanje sprememb na področju Stanovanjskega zakona,

– opravljanje del v skladu z določili Stanovanjskega zakona in sklenjenimi pogodbami z večstanovanjskimi hišami,

– skrb za podpisovanje pogodb z lastniki večstanovanjskih hiš in pogodb o medsebojnih razmerjih,

– izvajanje strokovnega nadzora pri izvajanju vzdrževalnih, rekonstrukcijskih in rušitvenih delih na objektih v skladu z določili Zakona o graditvi objektov,

– skrb za odpravo pomanjkljivosti v času garancijske dobe večstanovanjske hiše,

– pridobivanje kompletne tehnične dokumentacije in soglasja za vzdrževanja in rekonstrukcije večstanovanjskih hiš in koordinacija med projektanti, izvajalci in inšpekcijskimi službami,
– usklajevanje opravil z zunanjimi izvajalci,

– izdelovanje predlogov letnih in srednjeročnih planov vzdrževanja, rekonstrukcij in rušitev,

– sodelovanje pri prevzemu in izročitvi stanovanj v skladu z navodili lastnikov stanovanj,

– pripravljanje strokovnih mnenj in soglasij za adaptacijo stanovanj, poslovnih prostorov in drugih prostorov ter pripravljanje podatkov za fakturiranje te storitve,

– koordinacija z izvajalci vzdrževalnih del,

– koordinacija sestankov z lastniki stanovanj ter stanovalci,

– pridobivanje novih strank,

– racionalno gospodarjenje z vsemi sredstvi družbe,

– izvajanje tehničnih predpisov ter predpisov s področja varstva pri delu, požarne varnosti ter sanitarnih in higienskih predpisov,

– opravljanje drugih del po navodilih nadrejenih.

Vašo prijavo nam pošljite na elektronski naslov: job@habit.si

Dobava električne energije, plina za leto 2022 in cena toplote


Spoštovani etažni lastniki,

 

tekom zadnjih mesecev se je v medijih obširno poročalo o rekordnih cenah energentov, zaradi česar smo prejeli številna vprašanja v zvezi s cenami elektrike in plina za skupne potrebe stavb.

 

Kot skrbnemu upravniku, ki gospodari z večjim številom odjemnih mest, so nam vseskozi uspevale nabave energentov po cenah, ki so bile med najnižjimi v širših regijskih območjih. Na podlagi dosedanjih utečenih praks se je večinoma izvajal letni zakup potrebnih količin elektrike in plina. Cene energentov spremljamo skozi vse leto, od meseca avgusta 2021 naprej pa smo dogajanje spremljali dnevno. Za skupna odjemna mesta elektrike in na kotlovnicah, kjer zbiramo ponudbe za energente, smo mesece delali na tem, da zagotovimo najboljšo možno ceno.

 

Upoštevajoč rekordne cene elektrike in plina v jesenskih mesecih in napovedi, da obstoječe cene ne morejo vzdržati tržnih razmer, se nismo želeli prenagliti, niti tega medijsko izpostavljati oz. po nepotrebnem obremenjevati ljudi s cenami, ki so na organiziranih trgih variirale tudi do 30% dnevno. Letošnje leto je bilo prvo leto, da so bili ponudniki izjemno zadržani pri povpraševanjih po velikih količinah elektrike in plina, zato slednje ni prinašalo posebnih  prednosti pri določanju cene. Nadalje smo v okviru Gospodarske zbornice Slovenije sodelovali  pri opozarjanju na sistemske težave, ki jih povzročajo ponudniki energentov, o čemer je bila obveščena tudi Agencija za energijo in Ministrstvo za infrastrukturo. Čeprav smo v večini primerov uspeli dokazati, da posamezna merilna mesta izpolnjujejo pogoje za gospodinjski odjem, je slednje postalo brezpredmetno, saj dobavitelji pod danimi pogoji bodisi niso hoteli podati ponudb bodisi so slednje bile enake kot za poslovni odjem.

 

Z bližanjem konca leta se nam je iztekal čas za zakup elektrike in plina. Zaradi razmer na trgu, so se nam v zadnjih dneh tudi večji uveljavljeni dobavitelji prenehali odzivati na naša povpraševanja. Obveščeni smo, da so se s podobnimi težavami ubadali tudi drugi upravniki v regijah, ki so poskušali pridobiti konkurenčne ponudbe. Nazadnje smo prejemali ponudbe veljavne 30 min ali manj. Smo v obdobju, ko smo priča zgodovinsko visokim cenam energentov, kjer dobava energije iz tujine ni več samoumevna in v tej zvezi niti strokovnjaki, ki se izključno ukvarjajo z energenti, ne upajo podajati konkretnih odgovorov.

 

Kot skrben upravnik se zavedamo dodatnih obremenitev, ki jih bodo prinesle nove cene. Zaradi trenutnih razmer na tržišču smo zakupili EE samo za obdobje 6 mesecev, tako da vas bo trenutna cena bremenila od 1.1.2022 do 30.6.2022.

 

V zvezi z obdobjem po 30. 6. 2022 aktivno spremljamo cene in pošiljamo povpraševanja različnim ponudnikom. Upoštevajoč dejstvo, da zakup v tem obdobju ne bi prinesel pocenitve električne energije, bomo spremljali cene še naprej oz. še vedno čakamo na padec borznih cen. Vsi tisti etažni lastniki, ki imajo možnost, lahko ponudbe pridobivajo tudi sami. Upravnik je oseba, ki račune od dobavitelja električne energije razdeli med etažne lastnike in stremimo k čim nižjim cenam, zato si bomo prizadevali sklepati pogodbe tudi po ponudbah, ki jih pridobijo etažni lastniki neposredno od dobaviteljev.

 

Kot vaš upravnik se zavedamo odgovornosti in razumemo pričakovanja etažnih lastnikov, zato si bomo še naprej prizadevali etažnim lastnikom ponuditi individualne rešitve, katerih namen je omiliti prihajajoče podražitve cen.

Nagrajenci nagradne križanke iz Habit revije


Z žrebom smo izbrali srečne nagrajence, ki so pravilno rešili križanko iz decembrske izdaje Habit revije.

 

Nagrajenci:

1. nagrado, čokolada Toblerone 4,5 kg prejme g. Igor Želj

2. nagrado, dvojno pakiranje pralnega praška Ariel prejme ga. Majda Pajer

3. nagrado, enojno pakiranje pralnega praška Ariel prejme g. Roman Butala

 

Nagrajence bomo v zvezi s prevzemom nagrade kontaktirali po elektronski pošti.

 

Čestitke vsem srečnežem!

Zaposlimo – Informatik (m/ž)


V svoj kolektiv vabimo nova sodelavca s področja informatike. Svojo prijavo z življenjepisem pošljite na job@habit.si

KRAJ DELA: Maribor in Ljubljana

 

Vaše naloge in odgovornosti:

– vzdrževanje računalniških omrežij in strežnikov (Windows server, hyper-v, veam, synology, vmware);
– vzdrževanje programske opreme (Imagine, Rcl, Bbis, Vasco);
– upravljanje in konfiguriranje omrežij (wlan, routing, VPN, upravljanje domen);
– vzdrževanje in postavitev blagajn in programske opreme;
– odprava napak na osebnih računalnikih ter strojna popravila na računalniških sistemih;
– kontrola in nastavitev strojne in programske opreme;
– vzdrževanje, priklop in nastavitve omrežja, mrežne opreme
– vzdrževanje, priklop in nastavitve IP telefonije in opreme;
– management požarnih zidov MikroTik in UniFI WiFi omrežja ter upravljanje s cloudkey serverjem;

– strokovni nasveti pri nabavi IT opreme in komplet infrastrukturi;
– podpora uporabnikom na daljavi in na terenu.

 

Vaše znanje:

– Windows server (AD, Exchange, Terminal server, File server, SQL);
– omrežne infrastrukture (vlan, routing, VPN, FW, Wi-Fi);
– arhiviranja podatkov;
– podatkovne baze (MySQL, MSSQL);
– poznavanje strojne računalniške opreme in diagnostika okvar;
– splošna tehnična znanja;
– vozniški izpit B kategorije.

 

Nudimo:

– dolgoročno sodelovanje,
– možnost kariernega napredovanja,
– nagrada za uspešno opravljeno delo.

Poglej oglas tukaj.

PE Koper se je preselila na novo lokacijo


Obveščamo vas, da se je Poslovna enota Koper s 5. novembrom preselila na novo lokacijo. Odslej nas najdete na naslovu: Spodnje Škofije 261, 6281 Škofije.

 

Obiščete nas lahko:

Ponedeljek

od 9. do 11. ure

Sreda

od 9. do 11. ure

 

Z vas ostajamo dosegljivi na že znanih kontaktih 051 44 44 91 in koper@habit.si.

Zaposlimo: čistilec (m/ž)


KRAJ DELA: Koper 

V svoj kolektiv vabimo osebo za izvajanje čiščenja. Če vas delo zanima, nam pišite na job@staninvest.si in z veseljem vas povabimo na pogovor.

Opis dela:

–  čiščenje in urejanje večstanovanjskih stavb,

–   skrb za urejenost okolice,

–  opravljanje generalnih čiščenj,

–  skrb za ločevanje odpadkov oziroma nadzor nad ločevanjem odpadkov,

–  občasno terensko delo.

Pričakujemo:

– poznavanje čistil, čistilnih sredstev in različnih metod čiščenja,

– vestnost in skrbnost,

–  vozniški izpit B kategorije.

Nudimo:

–  delo v dinamičnem okolju,

–  zaposlitev za določen čas z možnostjo podaljšanja,

– vso opremo za varno opravljanje dela.

 

Vašo prijavo nam pošljite na elektronski naslov job@habit.si

Sprememba telefonskih številk


Obveščamo vas, da smo spremenili vhodne telefonske številke. Od zdaj smo dosegljivi na:

PE VELENJE – 051 444 431

PE CELJE – 051 444 461

PE LJUBLJANA – 051 444 481

PE KOPER – 051 444 491