Razpis za delovno mesto - PE Koper - Habit

Razpis za delovno mesto – PE Koper


V družbi Habit d.o.o. s celostno obravnavo in inovativnimi rešitvami izboljšujemo kakovost bivanja ter skrbimo za vrednost nepremičnin.

Zadovoljne stranke in poslovni uspehi, ki so plod več kot 25 letnih izkušenj vseh 48 zaposlenih, pripomorejo k prepoznavni kakovosti naših storitev in zagotavljanja optimalnih pogojev za bivanje in delo. Postali smo ugledna, vseslovenska družba s sedežem v Velenju, ki storitve opravlja na področju Savinjsko-Šaleške, Ljubljanske in Primorske.

S svojim strokovnim in predanim timom sledimo naši viziji, postati najbolj zaželen skrbnik nepremičnin v Sloveniji.

Za področje upravljanje z nepremičninami, vabimo v našo ekipo poslovne enote Koper ambicioznega, zanesljivega in k rezultatom usmerjenega:

Skrbnika stavb s poudarkom na inženiringu (m/ž)

ZADOLŽENI BOSTE ZA:

  • Vodenje, organiziranje in spremljanje in nadzor večjih in srednjih investicij ,vzdrževanj in sanacij objektov;
  • Vodenje, organiziranje in spremljanje in nadzor inženiringov na objektih;
  • Priprava in uskladitev načrta investicij, vzdrževanj in sanacij v sodelovanju z etažnimi lastniki in izvajalci;
  • Nadzor, prevzem, obračun in vodenje evidenc o vzdrževalnih in obratovalnih delih;
  • Organiziranje, vodenje, nadzor in zaključevanje tehničnih pregledov vzdrževalnih in investicijskih del;
  • Vodenje, organiziranje in odpravljanje pomanjkljivosti v času trajanja garancijskih dob in trenutnih napak del vzdrževanj in investicij;
  • Pripravljanje materialnih kalkulacij v sodelovanju z izvajalci vzdrževalnih ali obnovitvenih del, izdelava celotne kalkulacije storitev;
  • Priprava dokumentacije in vodenje postopkov za pridobitev nepovratnih in drugih sredstev za namene vzdrževalnih in investicijski del (EKO sklad ipd.);
  • Organiziranje in izvedba zborov etažnih lastnikov v posameznih stavbah;
  • Spremljanje, vodenje in poročanje podatkov za sredstva rezervnega sklada;
  • Kreiranje letnih in drugih poročil za posamezno stavbo, sestava in priprava ter pošiljanje poročil o upravnikovem delu;
  • Pregled, potrjevanje in obračunavanje računov za posamezna opravljena dela izvajalcev;
  • Spremljanje in posredovanje naročil strank, sprejemanje in spremljanje telefonskih klicev in posredovanje informacij strankam
  • In ostala dela vezana na upravljanje večstanovanjskih stavb,
  • Zagotavljanje kakovosti opravljanja svojega dela, vestno in pošteno ter v skladu s kodeksom za poslovanje z nepremičninami, pravili stroke in interesi naročitelja.

NAŠA PRIČAKOVANJA:

  • srednješolska izobrazba, lahko tudi več, smer gradbeništva ali strojništva oz. druge tehnične smeri;
  • vsaj tri leta delovnih izkušenj na področju investicij, vzdrževanj in sanacij objektov;
  • odgovoren za pravočasno, natančno, redno in ažurno opravljanje lastnih del in nalog ob upoštevanju zakonski predpisov, internih aktov, pravilnikov in navodil za delo delodajalca,
  • odgovoren za pravilno obračunavanje storitev in javljanje sprememb drugim inštitucijam po navodilih za delo,
  • odgovoren za izvajanje zborov in sklepov etažnih lastnikov,
  • odgovoren za lastno delo (vestno in kvalitetno opravljanje delovnih nalog, za varno delo)
  • samostojnosti in samoiniciativnosti,
  • sposobnost doseganja ciljev in zagotavljanja kakovosti opravljanja svojega dela,
  • dobro pisno in pogovorno izražanje,
  • sposobnost prenosa znanj na sodelavce,
  • agilnost, splošna razgledanost, osebna urejenost in močna želja po lastnem razvoju ter doprinosu v podjetju.

NUDIMO:

  • delo v moderno urejenemu in spodbudnemu delovnem okolju;
  • dolgoročno in stabilno sodelovanje v uspešnem podjetju;
  • dodatna izobraževanja za vaš razvoj na strokovnem in osebnem področju;
  • so kreiranje razvoja in rasti podjetja;
  • stimulativen finančni paket in nagrade za uspešnost,
  • sklenitev delovnega razmerja za nedoločen čas, s polnim delovnim časom in trimesečnim poskusnim delom.

 

Vaše ponudbe z življenjepisom v Europass obliki, dokazili o izobrazbi, referencami in priporočili, nam pošljite na naslov klara.anzel@habit.si s pripisom: prijava na razpis za prosto delovno mesto, do srede 26. maja 2019.

 

Datum objave: Velenje, 16.05.2019